Nuo šiol mokesčių informacijos centro telefonu 1882 asmeninių konsultacijų pageidaujantys gyventojai ir įmonės, turintys papildomų klausimų dėl SODROS administruojamų įmokų, bus tiesiogiai sujungiami su SODROS konsultantais. Dėl VMI administruojamų mokesčių į SODRĄ telefonu 1883 besikreipiančių gyventojų skambučiai galės būti tiesiogiai nukreipiami VMI specialistams.
Tokia naujovė užtikrina, jog gyventojams, turintiems klausimų tiek dėl VMI, tiek dėl SODROS administruojamų mokesčių, nuo šiol nereikės į šias institucijas skambinti atskirai. Visą reikalingą informaciją bus galima gauti vieno skambučio metu, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Įmokos SODRAI yra susijusios su pajamų deklaravimu, tad gana dažnai gyventojams, besidomintiems Sodros įmokomis, kyla klausimų ir dėl pajamų deklaravimo ar mokesčių VMI.
Nuo šiol gyventojams visą VMI ir SODROS informaciją bus galima gauti patogiau – vieno langelio principu, paskambinus telefonu 1882.
Aptarnaudamos klientus, institucijos bendradarbiauja jau ne pirmą kartą. Didmiesčiuose esančiuose „Sodros“ klientų aptarnavimo skyriuose nuolat dirba ir VMI specialistai, o „Sodros“ specialistai turi darbo vietas VMI klientų aptarnavimo skyriuose.
Teigiama, kad toks bendradarbiavimas pasiteisino. Vien šiemet SODROS specialistai VMI patalpose aptarnavo beveik 10 tūkst. klientų, o VMI specialistai SODROS klientų aptarnavimo skyriuose suteikė aptarnavo beveik 20 tūkst. klientų.
Nuo 2019 m. pradžios, mokesčių informacijos centro telefonu jau yra suteikta beveik 300 tūkst. konsultacijų. Apytiksliai dešimtadalis iš jų buvo susijusios su Sodros administruojamais mokesčiais. „Sodros“ informacinis centras nuo metų pradžios taip pat suteikė apie 160 tūkst. konsultacijų įmokų tema.
Taip pat skaitykite:
Geriausiai moters verslo idėjai – 20 000 EUR
Paskola verslui: kodėl įmonės pinigus geriau laikyti mažame banke
GPM lengvata auklei: kaip pasinaudoti (VMI patarimai)