Versle negali, o ir neturi būti viskas labai rimta. Pavyzdžiui, marketingas pagal žydus gali būti visai linksmas 🙂
Kartą žydas Moišė iš kaimiečio už 100 Eur nusipirko asilą. Kaimietis pažadėjo asilą atvesti kitą dieną. Tačiau kitą dieną kaimietis pasirodė be asilo. Moišė jo paklausė:
– O kur mano asilas?
– Jis padvėsė, – tarė kaimietis.
– Na, tada grąžink man pinigus, – tarė Moišė. …
– Aš jų neturiu, jau išleidau, – tarė kaimietis.
– Na, tiek to, ką jau su tavim padarysi, – tarė žydelis, – atvežk man tą padvėsusį asilą ir mes būsime atsiskaitę.
– Bet ką tu su juo, Moiše darysi?
– Aš surengsiu loteriją, kurioje jį pralošiu, – tarė šis.
– Bet kaip? Juk niekas nenorės padvėsusio asilo!
– Nesvarbu, aš jiems nesakysiu, kad jis padvėsęs.
Kaimietis atvežė Moišei asilo dvėselieną. Praėjo mėnuo ir jie vėl susitiko:
– Na, Moiše, kaip tau baigėsi su tuo asilu?
– Puikiai, aš pardaviau kelis šimtus bilietų po du Eur ir gavau 872 Eur pelno!
– Ir ką, niekas neprotestavo?
– Na, tik vienas vaikinukas. Tas, kuris išlošė asilą. Tai aš jam tiesiog grąžinau pinigus.
Šios pasakėčios moralas: nesvarbu, ką parduodi, svarbiausia yra geras marketingas!