Rinkodaros modulis VERSLI MAMA VASAROS AKADEMIJOJE 2019 – vienas iš trijų pagrindinių banginių. Su kuo valgoma skaitmeninė rinkodara, klausytojams padės perprasti šios srities ekspertas Povilas Goberis, Vilniaus universiteto Verslo mokyklos lektorius, atsakingas už portalo VERSLI MAMA matomumą internete.
Jeigu tavęs nėra skaitmeninėje erdvėje, tavęs nėra apskritai – toks pusiau rimtas, pusiau linksmas pasakymas bene taikliausiai apibūdina gyvenimą XXI amžiuje. Šiandien daugiausiai laimi tas verslas, kuris spėja laiku įšokti į sparčiai riedantį technologijų traukinį ir greitai bei efektyviai reaguoti į žaibiškai kintančią situaciją. Tam būtina skaitmeninė rinkodara.
Technologijų laikais, kai pasaulis yra persisotinęs informacija, rinkodara nebėra tik produktų kova – tai ir istorijų, įvaizdžių kova. Todėl Povilui Goberiui teks nemenkas uždavinys – per 8 akademines valandas suteikti bazinių skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos žinių.
Jos papildys portalo VERSLI MAMA vadovės Skaidrės Vainikauskaitės-Tomaševičienės, turinčios 25 metų kūrybinio darbo patirtį, turinio rinkodaros ir smulkaus verslo komunikacijos paskaitas.
Visas šis kompleksas suteiks žinių, kaip turi būti kuriamos vartotojui patrauklios verslo istorijos, valdomas įmonės ir produkto įvaizdis, greitai ir efektyviai sprendžiamos komunikacijos krizės, kuriamos rinkodaros ir komunikacijos strategijos.
Pasak Vilniaus universiteto Verslo mokyklos direktorės dr. Birutės Miškinienės, skaitmeninė rinkodara – vienintelė tokio pobūdžio studijų programa Lietuvoje. Sutrumpintas jos variantas bus dėstomas VERSLI MAMA VASAROS AKADEMIJOS 2019 klausytojams.
„Jis leis pagilinsi žinias tiek tradicinės, tiek skaitmeninės rinkodaros srityse. Išklausiusieji kursą žinos, kaip turi būti valdomos kampanijos ir komunikacija socialiniuose tinkluose, kaip dirbti su skaitmenine reklama, žiniasklaidos ir tradiciniais rinkodaros projektais“, – vardija Vasaros akademijos partnerė.
Skaitmeninės rinkodaros temos (8 ak. val.)
- Tinklalapio arba internetinės parduotuvės kūrimas;
- Socialinių tinklų paskyrų kūrimas ir administravimas;
- Reklama socialiniuose tinkluose ir internete;
- SEO marketingas.
Sritys, kuriose galėsiu panaudoti įgytas žinias:
- PROJEKTŲ VALDYMAS. Žinosiu, kaip priimami sprendimai ir vykdomi rinkodaros veiksmai tiek vietinėje, tiek ir tarptautinėje rinkoje. Suprasiu, kaip sudėtingas problemas skaidyti į konkrečias užduotis.
- SKAITMENINĖS RINKODAROS STRATEGIJA. Žinosiu, kaip pasirinkti įmonei tinkamiausius rinkodaros veiksmus skaitmeninėje erdvėje.
- ANALITINIAI GEBĖJIMAI. Žinosiu, kaip ir kodėl analizuojami rinkodaros srities duomenys ir kaip jie atspindi vartotojų elgseną skaitmeninėje erdvėje.
- DARBAS SU KOMUNIKACIJA. Žinosiu, kodėl turi būti formuojama rinkodaros komunikacija ir planuojami skaitmeninės rinkodaros veiksmai.
D. U. K.
Apie ką bus kalbama paskaitose apie elektroninės prekybos sprendimų kūrimą? Tarkime, kaip sukurti tinklalapį naudojant WordPress platformą, galima pasižiūrėti ir Youtube, tam nereikia lankyti paskaitų.
Be jokios abejonės, informacijos apie svetainių kūrimą naudojant WordPress platformą išvengti nepavyks, nes ši platforma – viena populiariausių. Tačiau ši tema tikrai nebus pagrindinė. Paskaitose kalbėsime ir apie kitus sprendimus, pvz., Shopify platformą.
Tam, kam užtenka Youtube, registruotis į VERSLI MAMA VASAROS AKADEMIJĄ 2019, ko gero neverta, nes minėtame kanale galima rasti informacijos praktiškai apie viską. Tačiau ar ten rasite „sukramtytos“ informacijos apie AMP, PWA ir FB instant articles? Drįstame abejoti.
Ko tikrai nerasite jokiuose viešai prieinamuose informaciniuose ištekliuose – tai tam tikro specifinio požiūrio kampo. Jo lektorius Povilas Goberis sako asmeniškai pasigendantis net tada, kai bendrauja ir su aukščiausio lygio skaitmeninės rinkodaros specialistais.
Ko tikėtis iš paskaitos apie SEO? Tema plati, o valandų jai skirta nedaug, tik viena paskaita.
Paskaitoje bus kalbama apie esminius ir prioritetinius SEO dalykus, vidinį ir išorinį SEO, taip pat AMP. Gali būti, kad tie, kas domisi SEO galimybėmis ir yra lankę paskaitų, neišgirs pribloškiančių naujienų, nes Akademijos kursas labiau orientuotas į 1–5 metų amžiaus verslą, susiduriantį su vienais ar kitais sunkumais. Bet kuriuo atveju, lektorius padės rasti atsakymus į visus rūpimus klausimus, kilusius ruošiant užduotus namų darbus.
VERSLI MAMA VASAROS AKADEMIJOJE 2019 mes taikome socialinio verslo modelį
Nuo kiekvienos pilnos įmokos už mokslą Akademijoje tam tikra procentinė suma skiriama vienos daugiavaikės mamos mokslams Akademijoje apmokėti. Motyvuotą daugiavaikę mamą padeda atrinkti Daugiavaikių šeimų asociacija MES. Norimo dydžio auką Vasaros akademijai gali skirti ir privatūs rėmėjai, palaikantys daugiavaikių moterų įgalinimo idėją. Padėkime visi kartu dar vienai mamai tapti finansiškai savarankiška!
VERSLI MAMA | VASAROS AKADEMIJA 2019 – tai 48 akademinių valandų trukmės intensyvi verslo mokymų programa su daug praktinių užduočių ir namų darbais. Ją baigusieji įgis praktinių verslo teisės, finansų ir rinkodaros žinių, kurių pagrindu parengs arba atnaujins nuosavo verslo planą. Akademijos mokymų programa yra parengta 48 akademinių valandų trukmės ekonominio švietimo programos Verslumas ir tėvystė – misija įmanoma pagrindu. Ši mokymų programa yra įregistruota Kvalifikacijos tobulinimo programų ir renginių registre, identifikacinis kodas – 273113. Išklausiusiems visą kursą išduodamas kvalifikacijos kėlimą patvirtinantis pažymėjimas.
Daugiau apie Akademiją skaitykite čia.
PASTABA: jeigu iš karto po registracijos negaunate patvirtinimo laiško, prašome patikrinti nurodyto el. pašto aplanką Spam (Šlamštas).