Pinigai

Lietuviškas startuolis „Curtains Calculator“ pritraukė 50 tūkst. Eur investiciją

Print Friendly, PDF & Email

Darius Baltunis

Užuolaidų ir žaliuzių skaičiuoklė „Curtains Calculator“, skirta įmonėms automatizuoti langų apdangalų skaičiavimus, ir rizikos kapitalo fondas „70V“ pasirašė sutartį dėl 50 tūkst. Eur vertės pradinių (angl. pre-seed) investicijų startuolio vystymui bei galimybės idėją vystyti šiame pardavimų akceleratoriuje.

„Su „70V“ investicijų klausimu diskutavome jau nuo pirmųjų dalyvavimo Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros (MITA) „TechHub“ pre-akceleratoriaus savaičių, o programos pabaigoje mentorius Gytenis Galkis pateikė pasiūlymą prisijungti prie „70V“ akceleratoriaus. Tuo metu delsėme, nes norėjome ištestuoti produktą turimais resursais, kuriuos jau buvome gavę iš pirmųjų klientų. Tačiau netrukus supratome, kad būtent pardavimų srityje mums labiausiai reikalinga pagalba, nes, kad ir koks geras sprendimas bebūtų, klientai patys jo neatras“, – sako „Curtains Calculator“ įkūrėjas Darius Baltunis.

„Curtains Calculator“  – tai aplikacija, skirta užuolaidų ir žaliuzių salonams efektyviai valdyti klientų užsakymus – nuo susitikimo su klientu renkantis audinius, vykimo išsimatuoti langų, iki siuvimo informacijos paruošimo. Aplikacijos tikslas – supaprastinti, pagreitinti ir padaryti pigesnį langų apdangalų paruošimo procesą nuo užsakymo gavimo iki jo įgyvendinimo.

Kaip pasakoja startuolio įkūrėjas, salonai, siuvantys užuolaidas pagal kliento užsakymus, iki šiol turi įveikti ilgą ir sudėtingą pardavimo procesą: parinkti audinius iš salone esančių pavyzdžių, katalogų ar audinių palečių, patarti langų apdangalų stiliaus klausimais, užsirašyti kliento duomenis, apskaičiuoti reikalingas medžiagas kiekvienam individualiam atvejui ir vėliau elektroniniu paštu atsiųsti klientui paruoštą pasiūlymą. Esą visas šis procesas iki šiol atliekamas mechaniniu būdu ir sukelia daug nepatogumų.

„Mes pastebėjome, kad klientams, ypač įsirenginėjantiems pirmąjį būstą, sunku suvokti galutinių produktų kainas – jie dažniausiai neužsimena apie savo biudžetą, kurio neretai ir nėra suplanavę, o pardavėjai ir interjero dizaineriai renka ir siūlo tai, kas gražiausiai dera. Todėl pasiūlymas, kurį gauna klientas, dažnu atveju net keliais kartais viršija kliento įsivaizduotą sumą. Tai – dažniausia priežastis, kodėl klientai nebesugrįžta“,– sako D. Baltunis.

Kita priežastis –  klaidos. Darbuotojai, ruošdami pasiūlymą ranka, paprastu skaičiuotuvu ar įprastomis kompiuterinėmis skaičiuoklėmis, padaro klaidų, kurios interjero ir užuolaidų versle gali brangiai kainuoti. „Atlikę rinkos tyrimą pastebėjome, kad salonuose įsidarbinti jauniems dizaineriams ar studentams praktiškai neįmanoma, nes apmokyti ir paruošti konsultantą dirbti su individualiais užsakymais šiandien trunka iki šešių mėnesių. Tai tikras galvos skausmas ir darbdaviams“,– pasakoja startuolio įkūrėjas.

„Curtains Calculator“ leidžia valdyti užsakymus vienoje aplikacijoje, lengvai pridėti naujus darbuotojus, kurie savo pirmą užsakymą gali paruošti savarankiškai jau po keleto minučių naudojimosi aplikacija. Aplikacija leidžia kurti, valdyti, kopijuoti bei redaguoti užsakymus, mygtuko paspaudimu sugeneruoti kelis skirtingus pasiūlymus klientui, paruošti išsamią informaciją siuvyklai bei į vieną lapą patalpinti visus audinius, kuriuos reikia užsakyti iš tiekėjų ar atkirpti iš sandėlio.

Šiuo metu startuolis susitelkęs ties pardavimo komandos formavimo užduotimi, pardavimo procesų dokumentavimu ir tolesniu bendravimu su klientais ir partneriais. „Ieškome geriausio sprendimo, kaip tiekėjams, gamintojams ir pardavėjams būnant vienoje platformoje sukurti didžiausią naudą, kaip laiko ir lėšų sąnaudas nukreipti į verslo auginimą ir grąžos didinimą. Galutinis vartotojas turėtų suprasti, kad efektyviai veikiantis verslas  – ne tik inovatyvus, bet ir taupantis jūsų pinigus ir laiką“, – sako D. Baltunis.

Startuolis „Curtains Calculator“ savo idėją vystė bei su mentoriais ir investuotojais susipažino antrajame MITA projekto „TechHub“ pre-akceleratoriaus cikle. „Programa labai koncentruotai veda į aiškų startuolio tikslą, suteikia visus įmanomus įrankius ir pačią kompetentingiausią pagalbą visos kelionės metu“,– sako D. Baltunis. Pasak jo, užsiėmimai su mentoriais ir lektoriais padėjo idėjos vystymo procese bei suteikė galimybę užmegzti naudingų kontaktų, kurie ankstyvos stadijos startuoliui yra gyvybiškai svarbūs.

TechHub – tai Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros (MITA) įgyvendinamas projektas, skirtas ankstyvos stadijos inovatyvių verslo idėjų kūrimui, intensyviam startuolių augimui bei verslumo ekosistemos tvariai plėtrai vystyti. Projekto tikslas – paskatinti tyrėjus, mokslininkus, studentus ir verslo atstovus vystyti inovatyvias verslo idėjas, suteikti jų komandoms įvairiapusę inovacijų ir verslo paramos pagalbą ir sudaryti galimybes intensyviam aukštos pridėtinės vertės žiniomis grįsto verslo segmento augimui Lietuvos ekonomikoje. Kviečiame visas su projektu susijusias naujienas sekti Facebook, ir LinkedIn platformose, taip pat internetiniame puslapyje.

Projektas finansuojamas Europos regioninio plėtros fondo lėšomis. Veiksmų programos priemonės numeris ir pavadinimas: 01.2.1-LVPA-V-842 „Inogeb LT“

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.