Taip tai ne kiekvienam skirtos padangos ir jos tikrai neatitiks labai reiklių vairuotojų reikalavimų, tačiau yra grupė automobilių savininkų, kuriems toks sprendimas bus idealus.
Iki 90-ųjų metų pradžios beveik nebuvo skirtumo tarp vasarinių ir žieminių padangų. Buvo tik universalios padangos. Tačiau dėl gumos mišinių kūrimo ir padangų protektoriaus dizaino pažangos, padangų gamintojai greitai suprato galimybes šioje sferoje. Dabar automobilio vairuotojui prireikia ne vieno padangų komplekto, o dviejų. Rinkodara įsibėgėja. Žinoma, neturime pamiršti ir saugumo klausimų. Iš tiesų, padangų skirstymas į vasarines ir žiemines leido sukurti padangas, kurios beveik idealiai atitinka kelio sąlygas ir tuo pačiu užtikrina aukštą saugumo lygį.
Šiuolaikinės universalios padangos tam tikromis sąlygomis gali atitikti sezonines padangas. Tai didžiulis technologinis progresas, ypač jei atsižvelgsime į beveik nerealius reikalavimus, kurie keliami tokioms padangoms. Nors žieminės padangos turi išlaikyti savo savybes žiemą, esant žemai temperatūrai ir prastoms oro sąlygoms, vasarinės padangos turi užtikrinti puikų sukibimą esant aukštai temperatūrai ir lyjant, todėl universalios padangos turi aprėbti viską.
Kasmet atliekami bandymai rodo, kad su tokio tipo padangomis automobiliu keliauti saugu. Nereikalaujantis kasmetinio vasarinių ir žieminių padangų keitimo ir sandėliavimo, labai didėja susidomėjimas universaliais gaminiais. Kaip rodo bandymai, ne visos sezoninės padangos užtikrina vienodą saugos lygį visomis sąlygomis. Geras padangų balansavimas pagal parametrus ant sniego ir šlapio bei sauso asfalto yra didžiausias iššūkis jų gamintojams.
Universalių padangų kūrimo idėja yra naudoti įprasčiausią ir kuo platesnį temperatūros diapazoną. Tai įmanoma dėl vasarinių ir žieminių padangų derinio. Universalios padangos turi mišinį, kuris gali atlaikyti platų temperatūros diapazoną, o jos protektorius yra kompromisas tarp gero sukibimo su sniegu ir purvu bei ant sauso asfalto. Verta pabrėžti, kad vieno universalios padangos recepto nėra. Kai kurie modeliai yra labiau tinkami žiemai, kiti labiau vasarai, tačiau pagrindinis kriterijus yra protektoriaus gylis, kur tui būti ne mažiau 3 mm.
Universalios padangos teoriškai atlaiko panašų atstumą kaip vasarinės ar žieminės, tačiau kadangi jos naudojamos ištisus metus, jas reikia dažniau keisti į naujas.
Partnerio turinys