Marketingo specialistai gali kiek tik nori įrodinėti, kad sėkmingam verslui neišvengiamai būtinas elektroninis paštas su vardiniu domenu, bet VERSLI MAMA žino ne vieną atvejį, kai milijoniniai verslai daromi teturint nemokamą elektroninį paštą su gmail.com gale. Arba apskritai neturint jokio elektroninio pašto.
Kartą į pokalbį dėl valytojo darbo didelėje kompanijoje atėjo bedarbis. Darbdavys jam liepė išvalyti grindis ir, įvertinęs rezultatą, pasakė, kad žmogus priimamas į darbą. Paprašė vyro elektroninio pašto adreso, kuriuo galėtų susisiekti dėl darbo pradžios. Vyras atsakė neturintis nei kompiuterio, nei elektroninio pašto. Darbdavys pareiškė, kad neturėdamas elektroninio pašto, šis jo vadovaujamoje kompanijoje dirbti negalės.
Vyras nežinojo, ką toliau daryti – kišenėje teturėjo kelis dolerius. Galiausiai nusprendė nueiti į prekybos centrą ir įsigyti 10 kg pomidorų. Nešinas jais, ėjo per butus ir atidariusiems duris siūlė pirkti pomidorų. Išpardavęs pomidorus per kelias valandas, jis padvigubino turimų pinigų kiekį. Tada visa tai pakartojo dar 3 kartus, kaskart vis didindamas nuperkamų ir parduodamų pomidorų kiekį. Galiausiai suprato, kad taip gali išgyventi.
Neilgai trukus jis nusipirko vežimėlį, po to – sunkvežimį. Praėjus penkeriems metams, jo kompanija tapo viena didžiausių maisto perpardavinėtojų šalyje.
Tada vyras nusprendė apsidrausti gyvybę. Paskambino draudimo agentui ir išsirinko draudimo planą. Pokalbio pabaigoje draudimo agentas paprašė jo elektroninio pašto adreso. Vyras atsakė, kad neturi elektroninio pašto.
„Jūs neturite elektroninio pašto, tačiau jums pavyko sukurti tokį verslą. Ar įsivaizduojate, kuo dabar būtumėte, jeigu turėtumėte elektroninio pašto adresą?“ – paklausė nustebęs agentas.
Vyras minutėlę patylėjo ir atsakė: „Valytoju“.
Taip pat skaitykite: Verslo etika – gyventi iš algos 500 eurų, arba Pinigų vertė Jei kūdikiai turėtų savo forumą