Nuo 2017 metų sausio 1 d. Garantinio fondo lėšas, iš kurių mokamos išmokos darbuotojams, kurių nesumokėjo bankrutuojantis darbdavys, administruos „Sodra“.
Paskirtas bankroto administratorius kiekvienam bankrutuojančio darbdavio darbuotojui nustato nesumokėtų išmokų – darbo užmokesčio, kompensacijų už nepanaudotas atostogas, išeitinių išmokų, apmokėjimo už prastovas – dydžius ir pateikia „Sodrai“ reikalingus dokumentus. Išnagrinėję paraiškas „Sodros“ specialistai priims sprendimą dėl lėšų skyrimo ir perves jas į bankroto administratoriaus sąskaitą, iš kurios išmokos turės būti pervedamos darbuotojams.
Primename, kad įmokos į Garantinį fondą mokamos už darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartį. Jas darbdavys moka kartu su kitomis valstybinio socialinio draudimo įmokomis. Įmokos į Garantinį fondą tarifas – 0,2 proc. nuo darbuotojo draudžiamųjų pajamų. Visų VSD įmokų kodas – 252.
Darbuotojai, pretenduojantys į išmokas iš Garantinio fondo, sprendimų dėl lėšų skyrimo nuorašus gaus į savo asmeninę „Sodros“ paskyrą gyventojui. Prisijungti prie šios paskyros arba ją susikurti galima http://gyventojai.sodra.lt.