Turite savo internetinę svetainę, bet nesulaukiate joje lankytojų? Internetinės reklamos agentūra Seorocket.lt pataria pasinaudoti kai kuriomis rinkodaros taktikomis norimam rezultatui pasiekti.
SEO optimizacija
Paieškos sistemos optimizacija, arba SEO paslaugos, itin svarbios reklamuojant savo svetainę. Interneto erdvėje yra daugiau nei 2 milijardai internetinių svetainių, ir kiekvieną sekundę jų atsiranda dar daugiau. Todėl didelė rizika, kad svetainė pasimes tarp turinio gausos, jeigu nepasirūpinsite, kad ji būtų draugiška paieškos sistemoms.
Nagrinėjant svetainės SEO, svarbu atkreipti dėmesį į du pagrindinius aspektus: SEO svetainės vidinius ir išorinius optimizavimus:
- SEO svetainės vidus apima viską, ką matote savo svetainėje: tekstus, vaizdo įrašus, meta aprašymus, dizainą ir net struktūrą,
- SEO svetainės išorė susijusi su tuo, kas vyksta kitose internetinėse svetainėse. Tai apima Jūsų svetainės aspektus: kas ją cituoja, kokią poziciją užima, kokio dėmesio sulaukia iš skaitytojų.
Paieškos sistemos optimizacija yra vienas iš efektyviausių būdų reklamuoti savo svetainę. Tiesa, kartais reikia atlikti ir korekcijų. Šis metodas dažniausiai generuoja srautą be didelės įtampos, nes viskas yra optimizuota. Tačiau turėtumėte žinoti, kad rezultatai pasimatys tik po kelių mėnesių, todėl nesitikėkite greito sprendimo.
Google reklama
Google reklama – tai paprastas būdas reklamuoti savo svetainę net ir turint nedidelį biudžetą. Tokia reklama leidžia padidinti svetainės lankomumą ir tikslinti tam tikras demografines grupes.
„Google Ads“ – geriausiai žinoma PPC reklamos platforma. Naudodami ją, galite greitai sukurti reklamą pagal raktažodžius, o mokėsite tik tada, kai vartotojas spustelės nuorodą.
„Google Ads“ neturi fiksuotos sumos, kurią turėsite sumokėti už kiekvieną paspaudimą. Paleidus reklamą šioje platformoje, ji automatiškai įtraukiama į aukcioną, kuris vyksta kiekvieną kartą, kai vartotojas ieško Jūsų raktažodžio.
Paprastai laimi tas reklamuotojas, kuris siūlo daugiau už vieną paspaudimą. Tačiau jo reklamos pozicija nustatoma pagal kitus veiksnius, tokius, kaip raktažodžio aktualumas ar bendras reklamos našumas.
Jei turite reklamos biudžetą, galite lengvai nustatyti, kad jį išleidus per tam tikrą laikotarpį, Jūsų reklamos nebus įtraukiamos į kitą aukcioną tol, kol tas laikotarpis nepasibaigs. Taigi, nereikia nerimauti dėl nesibaigiančių išlaidų be jokios kontrolės.
Mažai įmonei, siekiančiai investuoti kapitalą į platinimą, „Google Ads“ yra vienas geriausių būdų reklamuoti savo svetainę ar tinklaraštį.
Google verslo profilis
Jei Jūsų verslas priklauso nuo klientų arba jei norite generuoti daugiau lankytojų savo svetainėje – „Google Business Profile“ yra būtinas.
Susikurti šį profilį nekainuoja, yra paprasta ir padeda lengviau rasti verslą tada, kai žmonės atlieka vietinių paslaugų paieškas. Turėdami verslo profilį, galite pateikti daugiau informacijos apie savo verslą:
- Darbo valandas,
- Paslaugų arba prekių sąrašą,
- Kontaktinę informaciją,
- Dažniausiai užduodamus klausimus ir atsakymus,
- Šiek tiek iliustracijų.
Puiku ir tai, kad „Google Business Profile“ galite matyti, kaip vartotojai sąveikauja su Jūsų verslo profiliu. Todėl atsiranda galimybė dažniau keisti savo reklamos strategiją ir stebėti lankytojų srautą.
Socialinė medija
Socialinė medija – geriausiai žinomas nemokamas naujų svetainių reklamavimo būdas, ir ne be priežasties. Tokios platformos kaip „Facebook“ ir „Instagram“ turi po kelis milijardus vartotojų, todėl jose paprasta susisiekti tiek su kitomis įmonėmis, tiek reklamuoti savo verslą.
Prieš pradedant naudotis socialinėmis medijomis, reikėtų apsvarstyti, koks yra verslo prekės ženklas, į kokią auditoriją jis orientuojasi ir kokią naudą norima gauti. Štai trumpas platformų pristatymas, padėsiantis apsispręsti, kuri jų labiausiai tinka:
- „Facebook“ – geras visapusiškas pasirinkimas tiek B2B, tiek B2C, nepriklausomai nuo prekės ženklo. Turi didžiausią vartotojų bazę, todėl tinka reguliariai skelbti naujienas apie savo verslą,
- „Instagram“ puikiai tinka tiek B2B, tiek B2C. Geriausia naudoti tada, kai verslo rezultatai yra labai vizualūs arba norima pasiekti jaunesnius asmenis kaip pagrindinę auditoriją.
Jei turite tam tikrą biudžetą svetainės reklamai, puikus būdas tai daryti socialinėse medijose yra „Facebook Ads“. Naudojant „Facebook Ads“ yra daugybė tikslinimo galimybių, todėl lengva sutelkti dėmesį į savo auditoriją. Galima pasirinkti, kaip tikslinti vartotojų, kurie seka tam tikrus puslapius arba yra Jūsų dabartinių sekėjų draugai, skaičių.
Pagrindinė iliustracija – asociatyvinė iš © CANVA.