Savo darbotvarkėje sunkiai randant laisvesnę minutę, daliai žmonių atkeliavusios siuntos arba laiško atsiėmimas pašto skyriuje gali sukelti nepatogumų. Tačiau vis dar ne visada susimąstoma, kad tokiu atveju galima drąsiai prašyti laisvesnio šeimos nario, draugo ar bet kurio kito jums artimo žmogaus pagalbos. Pašto skyriuje jums adresuotą siuntą jie gali atsiimti be jokio įgaliojimo.
Tokią tvarką savo klientams Lietuvos paštas pristatė jau prieš kelerius metus, siaučiant pirmajai COVID-19 pandemijos bangai. Tai reiškia, kad norint atsiimti siuntą arba laišką (tiek registruotą, tiek neregistruotą) pašto skyriaus darbuotojams pakanka parodyti tik siuntos gavimo įrodymą.
Tai gali būti tiek popierinis, pašto dėžutėse paliekamas pranešimas, tiek ir gauta SMS žinutė apie gautą siuntą. Dėl to, pildant kontaktinius duomenis siuntos pristatymui, Lietuvos paštas klientus prašo būti itin atidžiais ir nurodyti tikslų savo telefono numerį.
„Džiaugiamės, kad karantino sąlygomis įvesta naujovė pasiteisino ir jos teikiamu patogumu pasinaudoja vis daugiau žmonių. Nebelikus reikalavimo rodyti įgaliojimą atsiimant artimam žmogui adresuotą siuntą, sutaupomas gyventojų laikas, kartu užtikrinant ir greitesnį aptarnavimą pašto skyriuje. Neabejojame, kad ši tvarka prisideda ir prie dar geresnės klientų patirties užtikrinimo pašto skyriuose“, – sako Lietuvos pašto Klientų patirčių valdymo departamento vadovė Deimantė Žebrauskaitė.
Lietuvos paštas taip pat atkreipia dėmesį, kad minėtoji tvarka negalioja gavus išperkamąsias siuntas ir teismo procesinius dokumentus – kvietimus į posėdžius, nutarimus, įsakymus ir t.t. Ši korespondencija gali būti atsiimama tik nurodyto adresato ir tik parodžius galiojantį asmens dokumentą.
Sekti laukiamos siuntos kelią klientai visada gali apsilankę Lietuvos pašto interneto svetainėje, adresu: https://www.post.lt/siuntu-sekimas
Nuotrauka asociatyvinė © Canva.