Aktualu

Skaitmeninė verslo komunikacija praktiškai (VERSLI MAMA partnerių pasiūlymas)

Print Friendly, PDF & Email

Po karantino neabejotinai turėsime atsitiesti visi, tačiau kai kuriems verslo sektoriams šis laikotarpis – tikrų tikriausia kova dėl išlikimo. Jiems ypač svarbu prisiminti seną gerą tiesą, jog krizė – tuo pačiu ir galimybė. Interneto ir socialinių tinklų eroje, ištikus krizei, ta galimybe tampa skaitmeninė komunikacija.

„Veikiant greitai, išradingai ir nesibaiminant, labai tikėtina, ne tik pavyks ištverti šį išbandymų metą, bet ir greičiau atsistoti ant kojų jam pasibaigus. Gal net ir ką nors išlošti“, – rašoma kolegių iš komunikacijos agentūros „Berta&“ išplatintame pranešime spaudai.

Remiantis naujausiais duomenimis, savaitę prieš paskelbiant ekstremaliąją padėtį, Lietuvoje vartotojai naujienų portaluose tapo beveik dvigubai aktyvesni nei vasarį, o ir reklamas spaudė dukart įnirtingiau tiek internete, tiek socialiniuose tinkluose, atitinkamai 55 %, feisbuke ir instagrame – 26 %.

Pakitę vartotojų įpročiai – galimybė verslui skirti visą save tikslinei auditorijai. Tapti ryškiai matomais naujienų portaluose ir socialiniuose tinkluose potencialiems klientams, darbuotojams ar investuotojams, tai yra sustiprinti reputaciją, parduoti produktą, pritaikyti jiems savo pasiūlymus. Štai kam reikalinga skaitmeninė komunikacija.

Tiems, kurie įsikūrę el. parduotuvės platformoje, derėtų susitelkti į techninę jos bazę ir tinkamą slapukų veikimą. Tai padės surinkti kontaktus, fiksuoti potencialius klientus ir sekti srautą, vėliau tapsiančius realiais pardavimais.

Pasinaudokite VERSLI MAMA pasiūlymu, ir jūsų banerinė komunikacija bus rodoma daugiau kaip 100 populiarių svetainių Lietuvoje bei pasieks daugiau kaip 1 mln. vartotojų kas dieną

Kūrybiškai pristatykite prekę ar paslaugą

Dar vienas būdas išnaudoti skaitmeninę erdvę šiuo laikotarpiu – kūrybiškai pristatyti prekę ar paslaugą. „Vyturio“ leidykla savo elektroninių ir audioknygų biblioteką moksleiviams atvėrė dar prieš paskelbiant karantino pradžią, o kvietimai prisijungti į nuotolines sporto, šokių treniruotes, meditacijos seansus – iniciatyvos, vis labiau gožiančios viruso aktualijų srautą feisbuke.

Tiems, kuriuos namuose leidžiamas laikas įkvepia itin praktiškai veiklai, pavyzdžiui, interjero pokyčiams, protingų namų ekspertas JUNG siūlo pasinerti į papildytą realybę ir išsirinkti jungiklį tiesiog naudojantis programėle.

Virtualūs pasaulio muziejai – sprendimas kelionių aistruoliams, kuriems teks gerokai palūkėti galimybės keliauti. Net renginių organizatoriai, kurie bene pirmieji pajuto skaudžius apribojimų dėl karantino kirčius, keliasi į virtualią erdvę ir siūlo neįtikėtiną renginio „iš namų“ patirtį.

Portalo VERSLI MAMA tinklaveikos narė Kamilė Dalšėdaitė, iš Barselonos vadovaujanti Lietuvoje veikiančiai darbo paieškos platformai YOOPIES, komunikacijai pasirinko savanorystės temą. Šiuo visiems sudėtingu metu ji kviečia vaikų bei senelių priežiūros savanoriais tapti tiek studentus, tiek vaikų priežiūros paslaugų teikėjus. Pažiūrėkite, kaip atrodo kaunietės merginos, sutinkančios dirbti aukle koronaviruso protrūkio metu, skelbimas YOOPIES Lietuva platformoje.

Tai tik keletas pavyzdžių, kaip komunikacija padeda išlaikyti esamus klientus ir patraukti naujų dėmesį. „Mąstykite nestandartiškai. Jei atrodys, kad sugalvotas sprendimas yra visiška beprotybė – puiku. Tai jūsų aukso veršis“, – drąsina komunikacijos specialistės.

Ar karantino metu jūsų verslui svarbi komunikacija?
  • Pridėk savo atsakymą
Plėskite asortimentą arba siūlykite naujovių

Tiems verslams, kurie tik svarstė apie el. prekybą, dabar pats metas į ją susitelkti – fizinės parduotuvės nebėra perspektyvus pasirinkimas.

Sumaniausieji ir drąsiausieji (šiaip ar taip, bijoti vargu ar bėra ko) atsiradus paklausai savo produktą parduos sėkmingiausiai. Ir ne tik dabartinės situacijos kontekste, kuomet apsipirkti fiziškai galima tik maisto ir kitų būtinųjų prekių, o daugelio paslaugų teikimas apskritai sustojęs.

Pirmiau paminėti ir panašūs sprendimai – ne tik alternatyva „ištempti“ karantino laikotarpį. Platesnis prekių ar paslaugų asortimentas, sumanesnis jo pateikimas – ideali patirtis netolimai ateičiai, iš kurios pavyks uždirbti.

Sakysite, mažai empatijos tiems, kurie nespėjo įšokti į el. prekybos traukinį arba siūlo tai, ko negalima parduoti virtualiai? Pirma, užtat daug racionalumo, kuris šioje gana beviltiškoje situacijoje labai gelbsti. Antra, ar tikrai negalite parduoti savęs virtualiai? Greičiausiai neatidžiai skaitėte antrąjį patarimą.

Kol jūsų oponentai rūpinasi pirmiau nurodytais reikalais, tiesiog pasinaudokite proga. Per krizę informacinis fonas, ypač reklamų ir korporatyvinės informacijos, sumažėja, nes taupymas tampa svarbesniu prioritetu nei komunikaciniai veiksmai. Atidžiai ištyrę rinką, tikrai būsite išgirsti ir pamatyti. Tik pasiūlykite jai tai, ko šiuo metu labiausiai reikia ir toje srityje, kurioje sumažėjo panašia veikla užsiimančiųjų pajėgumai.

Kaip skaitmeninė komunikacija karantino laikotarpiu yra gyvybiškai svarbi, taip kritine klaida tampa drastiškas sprendimas per krizę apskritai atsisakyti komunikacijos. Suprantama, kad yra verslų, kurie dėl paskelbtų karantino priemonių patiria didelių suvaržymų, tad yra priversti labai atidžiai peržvelgti savo išlaidas ir susispausti.

Tačiau įsivertinkite, ar nevertėtų tiesiog optimizuoti išlaidų, skirtų komunikacijai, o ne visiškai išbraukti šią eilutę iš įmonės biudžeto. Nebent, paskelbus pandemijos pabaigą, norite viską pradėti nuo nulio. Patikėkite, tai kainuos gerokai daugiau nei išlaikyti bent minimalią komunikaciją, kad neliktum užmirštas!

Tad esminis patarimas – kvėpuokite. Taip, metas mažų mažiausiai neįprastas ir nežinia, kiek jis truks, tad nieko tokio kartkartėmis vis dar pasijusti dainos „Mad World“ (liet. „Pakvaišęs pasaulis“) lyriniais herojais. Tačiau net ir tokios būklės pasaulis nesustoja suktis.

Virusas bus suvaldytas, ilgainiui sustiprėsime ir pasijusime šio to išmokę. Jei ne generuoti maksimalias pajamas, tai bent jau įvertinti galimybę paspausti ranką realiam pašnekovui, prieš pradedant komunikuoti.

Komunikacijos pasiūlymas verslioms mamoms Versli_rekomenduoja fb

Draugą nelaimėje pažinsi, sako sena lietuvių liaudies patarlė. Tad ir portalo VERSLI MAMA komanda šiuo sudėtingu metu tiesia pagalbos ranką tiek savo tinklaveikos narių, tiek apskritai mamų smulkiajam verslui.

Idėja labai paprasta – už gan simbolinius pinigus siūlome transliuoti labai didelius skaitmeninės reklamos parodymų kiekius mūsų partnerių tinkle. Pabrėžiame, kad tai nėra Facebook arba Google reklama! Parengėme 3 standartinius paketus, tačiau jeigu ir jie atrodytų netenkinantys poreikių, visada esame pasirengę aptarti individualius sprendimus.

„Kalbant tarp mūsų, reklamos inventorius yra labai labai išsipūtęs, padidėjęs bent 50 proc., todėl jo užpildyti aukcionine reklama nelabai įmanoma. Todėl manome, kad už simbolinį mokestį jį verta užpildyti papildomų užsakovų reklama“, – motyvus, atvedusius prie tokio pasiūlymo, dėsto Povilas Goberis, portalo VERSLI MAMA IT  koordinatorius.

Pasak Povilo, šis pasiūlymas ypač aktualus toms, kurių verslas susijęs su grožio, sveikatinimo, maitinimo paslaugomis. Įvedus griežtus karantino apribojimus, daugelio šių paslaugų nebeįmanoma teikti tiesiogiai. Tačiau visada galima rasti kūrybiškų būdų, kaip išlaikyti klientus, iki krizė baigsis.

„Jeigu jūsų klientai nebegali pas jus atvykti, nepraleiskite progos užmegzti naujus kontaktus, padidinti savo žinomumą arba konsultuoti nuotoliniu būdu pasiekiamus potencialius klientus“, – ragina nenusiminti Povilas.

Pasiūlymas reiškia, kad banerinė komunikacijos kampanija bus rodoma daugiau kaip 100 populiarių svetainių Lietuvoje ir pasieks daugiau kaip 1 mln. vartotojų kas dieną. Portalo VERSLI MAMA tinklaveikos narės šiai kampanijai gali panaudoti jau turimus banerius, skelbiamus mūsų portale, arba kreiptis dėl naujų sukūrimo už simbolinį mokestį.

Daugiau informacijos teiraukitės VERSLI MAMA kontaktais.

SPAUSK ČIA, ir tavo banerinė reklama bus rodoma daugiau kaip 100 populiarių svetainių Lietuvoje bei pasieks daugiau kaip 1 mln. vartotojų kas dieną

________________________________________________________________________________

Taip pat skaitykite:

Prekės ženklo komunikacija force majeure situacijoje

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.